Deleted33000
evi güzelleştiren şey sadece mobilya olması bence
ben yeni gelin olmama rağmen hiçbir şey yapmadım. ünite, konsol gibi şeyler bile almadım. Eşim çok ısrar etti bişeyler alalım diye ama evi küçültmek ve karışık göstermek istemedim.
fıtoğraflı magnet
giriş kapısının yanına anahtar yuvası
ayı postu
banyo organizetleri ve rafları
sehpa üzerine küçük vazo+lale+mum
balkonda yapay çiçek ve balayında yerden topladığım 3 tane taş
mutfakta büyük boy raf var küçük ev aleti koymak için
valla mobilya haricinde başka eşyamız yok, duvar saatim bile yok 😂
herkesin evi aynı olmaya başladı bir de k yüzden istemedim.