Merhabalar, 21 haftalık hamileyim. Bebiş büyüdükçe rahim sağa doğru genişlediğinden sağ böbreğimde idrar yolu darlığına bağlı şişme oldu ve bu konuyla ilgili stent taktılar. Bu durumu yaşayanlar var mı? Stent takıldıktan sonra lavobaya çıktıktan hemen sonra sanki hala sıkışıkmış hissi normal mi? ChatGPT normal diyor ancak benimle aynı şeyleri yaşayan var mı merak ettim. Hepinize sağlıklı, huzurlu bir hamilelik dönemi dilerim. Bebişkerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. 🌸