urs61 Kızlar oğlum 4 yaşında prima premium care bezlerinden elimde 2 ve 8 numarasından var çok almışım elimde kaldı ama açılmış paket yani poşete koyup kaldırmıştım.. 31 haftalığım şuanda acaba kullanabilir miyim onları.. Birşey olur mu
Deletedmom_8793 urs61 benimde kızım 2023 doğumlu ondan kalan yarım paket var kullanacağım günah değil mi para zor kazanılıyor
urs61 tembelkiz Varlıklarını bile unutmuşum yaa oğlumun kıyafetlerinden seçeyim derken öyle buldu 40 felan vardır 2 numaradan, 8 numaradan 20 küsür felandır herhalde
ru_a6 Kız hiç bir şey olmuyor elimde 2 paket açılmış bez vardı 4 sene sonra eltim hamile kaldı saklıyodum ona verdim kullandı bişey olmadı
urs61 ru_a6 Ozaman üst üste değilde aralıklarla kullanırım onları yaa Yazık gerçekten, bayağı fiyatlarıda yükselmiş..