Bu ikili güzel oldu mu yan yana 😇 Mihra benim istediğim isim Hifayı rüyamda gördüm
rosee233 güzel 👍🏼
rosee233 çok güzel bence benim kızımın adı da Mihra Lina🌸
rosee233 hifa meryem nasıl sence
rosee233 çok güzel ama söylerken biraz zor oluyor gibi geldi bana sağlıcakla gelsin 🥰
tembelkiz teşekkür ederim😇
parildayanyildiz2 aaa sizinki de çok tatlı durmuş maşallah 🥹
parildayanyildiz2 Evet bende sadece Mihra olsun diye düşünmeye başladım 🥹
rosee233 teşekkür ederiz🥰
İkisi uymamış bence ayrı ayrı daha güzeller :)
hnf1234 evet sadece Mihra olacak sanırım 🥹
orhismommmmmm Buda çok güzel ama aklım Mihra da 🥹
elifsn23 amin sağolun 🌺
rosee233 Hifa nur olabilir iki isimde de H harfi olduğu için telaffuzu zor olabilir 😊
yeliz1923 evet ikisi biraz zor oluyor bende farkettim sanırım sadece Mihra olacak
rosee233 hifa no malesef
kavalakurabiyesi onu başka bir isim ekleyerek ezanda okutayın o zaman
İkisi yan yana zor söyleniyor tek Mihra daha güzel duruyor
rosee233 mihra güzel de hifa ismi sanki yarım kalmış gibi geliyor bana sevemiyorum
myangelson bende sadece mihraya karar verdim sanırım
rosee233 adıyla yaşasın 🌸
rosee233 mihra hifa biraz uyumuş ama ikisi ayrı ayrı çok güzel
rosee233 yaaaaa hayır ama rüyanda hifa gördün hifa kot