Mrb arkadaşlar 18 hafta gebeyim ilk gebeliğim ve bi sorun yaşamadm. Maraştan istanbul a ailemi görmeye gitmeyi düşünüyorum. Uzun zamandır hem gitmedim hem de doğum sonrası vs de uzun bi süre gidemicem tüm yakınlarım orda . Doktora muayene oldum bi sıkıntı yok ona rağmen dalga geçer gibi gezeceksin bide risk almim diosun vs kötü bi üslupla konuştu modum düştü. Aynı hastanede acilde hemşireyim izinde almıştım bilet de kestim. Bu haftalarda seyahat edip sorun yaşar mıyım acaba tereddüt ettim.