sibelipek3101 Kızlar TOKİ kot2 nedir oturan var mı avabtaji dezavantajları nelerdir güzel bir daire buldum fakat kot 2ymis netten araştırdım su basması nem olayı ve olabilirmis
defnoloj sibelipek3101 kot2 eksi 2. Kat demek. Binaya girince asansörle aşağı iniyorsun ama balkon falan arka bahçeye bakıyor genelde ve dışardan 1. Kat gibi görünüyor
Bumah sibelipek3101 yatak odalarin buyuk ihtimal topraga bakicak ama onun acik olur salonun zemin kat gibi arka taraflarin da dis cepheyi gormuycek gomulu demek
defnoloj sibelipek3101 yani şimdi ben bulunduğu ili bilmiyorum güneş alıp almadığını bilmiyorum o yüzden birşey diyemem. Örneğin ben TOKİ de oturuyorum kot1 de ki komşumun evi güneş alıyor ve Malatya nemli bi şehir olmadığı için nem yok evinde