meryys bekledigimmucizem Ben testi bırakıp çıkmıştım akşam işten gelince çizgi gördüm de ustte paylaştım ama emin olmak için tekrarlayacagim
lilyumberra meryys bende böyle öğrendim İlk hiçbirşey yoktu kaç saat geçti aradan silik çizgi görmüştüm bence sizinde öyle Allah gönlünüze göre versin inşallah
sseymamoms meryys bende böyle öğrendim hatta ben 5-6 saat sonra gördüm cizgiyi.yarın tekrarla bence. şuan 6 haftalığım😁
busecalimli ben şu an göremedim ama benim regl günüme 3 gün kala çoook hafif bir çizgi vardı 2 gün kala biraz daha görünmüştü biraz erken yapmışsın 2-3 gün bekleyip tekrar yap derimmm
esme3066 gebe kalmak istediğim aylarda. başta çizgi görmeyip sonradan çokk az çizgi oluştuğu oldu ama hamile değildim. bence testte başta çıkanlar geçerli.
meryys dchdch Sabah yaptım çok zor gözüken bir çizgi var fotoğrafta belli olmadı adet gününe kadar bekleyeceğim bidaha yapmiycam sonrada hemen doktora giderim kan sulandirici iğne başlanması için 🥹