Irmyldm9 yok canım su nişan vs yok. Dün nst girdim hiç birsey çıkmadı. Bugün akşamdan beri hafif belime agrı giriyordu birde çocuk hareket ettikçe de hafif acıyordu canım yani sadece bele vuran ağrı ile gittim birde arkadasım dakıka tuttu 10 dakıka da bir vurdu nitekim nst de 10 dakıka da bir sancılar 50 ye çıktı 17-20 arası iken.