benimsin21 sarilale123 Ama nedn sisteme geç düşüyor anlamıyorum bizimle de paylaşılması gerek hep sağlık ocağı hastaneye gitme gibi bir lüksümüz olmuyor malesef en azından sonuçları görsek
sarilale123 benimsin21 dün annemin kan sonucumu doktor gördü ilaç verdi eve gelince ben bakayım dedim kan sonucu yok geç yükleniyormuş. Maalesef
shrbnkrks benimsin21 ne guzel maşallah bende dün gece verdim 3765 çıktı pazartesi gideceğim kontrole insllah bebeğimi görebilirim
benimsin21 shrbnkrks Hiç betaya göre gitmedim hastaneye hep haftam geç olunca gidiyordum ben kafada kuran çok stres yapan birisiyim. En azından tek seferde hepsini öğrenirim daha iyi
melilo1607 aakn @shrbnkrks doğru söylüyor , ben2.5 gün bekledim e nabıza düşmesini, gece şikayet var. A yazdım sabahına çıktı sonuç