İki gündür bebeğin aşağıda olduğunu hissediyorum rahim içinde batma hissi , kasıklarda adet olacakmış gibi hafif sızı ve karnım çok hassas dokununca sızlıyor sağa sola dönerken bi sızlama benimde farklı şeyler oluyor farkındayım bebeği alt karnımın sağına ve soluna yaslanmış şekilde hissediyorum normalde kemiğini hissetsem direk çekerdi kendini ordan bu iki gündür öyle oralara yerleşmiş gibi sık wc çıkıyorum büyük abdeste sık çıkmaya başladım ve aşırı gerecede gaz çıkartır oldum şu iki gündür böyle bariz gözle görülür farklar var vücudumda bunları yaşayanlar var mı ve sizce doğum yakın mıdır ?