gunesshr 2 gün önce betam 27 geldi . Bugün yine verdim sonuç bekliyorum öğlene çıkar. Dualarınıza ihtiyacım var 🌸
dchdch gunesshr ben inanıyorum yüksek geleceğine 🙏🙏🙏🙏 bende vereceğim bugün bakalım ilk kanımı 1 gün var aramızda 😅
melilo1607 gunesshr bende 3 gündür sonuç bekliyordum yeni çıktı çok şükür iyi geldi umarım sizinde gönlünüze göre olur💞
dchdch gunesshr kuzum 2 kattan fazla artmış bence iyi yani 2 gün içinde en az %60 seninki %100 geçmiş neden üzgünsün
gunesshr dchdch tedirginlik var sanki azmış gibi 2 gün sonra mı kan verdim haftaya mı kan versem bilemedim 🌸
gizemli00 gunesshr benimkide 28 idi ilk bir hafta sonra kan verirsem daha iyi sonuç alacağımı söylediler öyle de yaptım 1443 çıktı rabbim sizede nasip etsin insAllah