reys Doğduğu gibi kullanamayacak biliyorum ama doğuma 20 gün kaldı tek eksik de o her şey her gün zamlanıyor alalım dedik. Cybex çok pahalı almayı düşünmüyorum. Başka kullanıp memnun kaldığınız var mı?
myangelson reys kanz orbit aldık memnunum. Çok fazla arabaya binmedigimiz ve küçük bir ilçede olduğumuz için 8. Ayında aldık.