petekzeynep Kızlar dün 14+5ken doktora gittim beylikdüzü devlet hastanesine erkek dedi ama ben ilk günden beri kız hissediyorum bide ultrason resmi de aynı kız ben mi yanılıyorum genç bi doktordu
Havin49_ petekzeynep yok daha neler adam boşuna mı okumuş hissine göre diye bişey mi olur 15 haftalık olmuş erkek bebek direk gösteriyor zaten
Semayyy petekzeynep hislerimizde yanılabiliriz çok normal bi durum. Ultrasondan benzetme yapmakta yanıltır. Emin olmak için farklı bi doktor görüşü alabilirsiniz, Net mi diye sordunuz mu ☺️
Herseydenbiktim petekzeynep Sen kız hissettin diye kız olacak 😂😂 Öyle bisi olur mu hayatim ya yanılma payı elbette olur ama hissettin diye olmaz
minikmucizem26 petekzeynep anneler hisseder diyolarda bnce yanildigimiz cok oliyor bn ikinci kızımda net erkek derdim ole hissederdim ama bmm hissiyatım dgl doktorun dediği doğru çıktı neticesinde kizim oldu:) suan üçüncüye gebeyim bunuda kiz hidyrm mesela yanilablrm yine
petekzeynep Semayyy evet 2 hafta sonra ayrıntılı ultrason için gün almaya gidicem bakalım ordaki doktor ne diyecek burda çok erkek denip sonradan kızı olucagini öğrenen anne olduğunu öğrendim onun için sormak istedim
petekzeynep Herseydenbiktim tabiki öyle ama forumda erkek denilip kızı olucagini öğrenen annelrden dolayı bu düşünceye kapıldım
gunespera Herseydenbiktim valla ben iki evladımda da biliyordum şuan hamileyim doktor kız dedi 11 haftalıkken ama erkek olduğunu biliyordum 15-16 civarı erkek çıktı 🤭🤭
Busraaaakkk petekzeynep Tabii ki de hislerinize güvenin, o kadar okumuş etmiş günde kaç hasta bakan birinin bebeğinizi erkek görmesine niye inanasınız zaten dimi 😄😬
Herseydenbiktim gunespera Aşkım rica etsem bana da dua eder misin 😂😂💖 Böyle hisleri kuvvetli olan kişilere hayranım ya🎉
edaabykl petekzeynep yaaa nye kimse erkek bebek istemiyo burda onuda hic anlamış degilim herkes takmış kiz bebege evlat evlattir kizi erkegi olmaaz saglikli olsuun ben ikinci erkeği doguracam 😀 takmayin boyle seyleri kafaniza rabbim vermis bir evlat sonucta eli ayagi duzgun olsun inşallah
petekzeynep cutebabymomm işte bu yüzden edaabykl estağfurullah olur mu hiç 2 kızım var neden isyemiyim Rabbım nasip etmiş sadece sormak istedim
cutebabymomm petekzeynep değişebilir canım ben yasadim bana da erkek dediler kızım olacak ultrasonda 17. 18.Haftada netleşti
edaabykl petekzeynep ne güzel erkekse eger rabbim iki meyveden de tattirmis olur bende isterdim bir erkek bir kizim olsun ama ikincide erkek sağlıklı olsunda nasip böyle şeyler 🌸
dgngr petekzeynep haha kıyamam ya Allah gönlünegöre versin. 14 te yanılabilir dediğin gibi. detaylı veya bidaki gidişinde çıkabilir
Deletedmom_8793 petekzeynep hangi doktora gittiniz acaba Mehmet bey ve Cansel hanım kolay kolay bu haftalarda Emin olmadan söylemiyorlar çünkü