Arkadaşlar daha önce sezeryan bir doğumum oldu sürecim cokda kolay geçti ama yinede bi korku endişe bastı beni zaten pek uyuyamıyorum geceleri ama bugün aşağıya olan baskıdan kemik ağrısından ne yatabildim ne kalkabildim nede yuruyebildim çok fena 🤦🏼♀️