Kubra-91 Yagmur1991 ben de burada bekleyeyim o zaman:) @Msa arkadaşımız orada doğum yaptı bildiğim kadarıyla ☺️
Yagmur1991 Kubra-91 kapı susu pakette varmı hangi karanlıklar verilmiş merak ediyorum bende foto çekimi sadece ameliyat sırasında mı var yoksa odaya çıkınca da çekiyolar mi ?
Kubra-91 Yagmur1991 valla ben de ondan duydum canım erken olduğundan hastaneyle detay konuşmadım daha. Ama doktorumuz aynı sanırım ben de Oktay beye gidiyorum. O fiyata fotoğraf da dahil miymiş ki 3200e?
Kubra-91 Yagmur1991 çok iyiymiş o zaman ama acaba dediğin gibi odada da var mı sadece doğumda mı çekiyorlar?
Kubra-91 Yagmur1991 tamam canım sağol valla iyi olur. Benim kontrole de var daha gittiğimde sorayım diyorum doğum konusunu. Kiminle görüşüyoruz onu birinci katta odalar var sanırım onlardan biriydi🤔
Yagmur1991 Kubra-91 evet canım orda sorsan yönlendirirler oktay beyden de çok memnunum acaba ameliyata sezeryana eşlerimiz giriyor mu onuda sorucam
Kubra-91 Yagmur1991 ben de çok memnunum gerçekten birkaç kişi birden tavsiye etmişti iyi ki de etmiş. Peki sezeryan dedi mi sana kaç haftalıksın bu arada yakındı doğum dimi?
Kubra-91 Yagmur1991 bu arada eşler isterse girebiliyordur bence sorun olmaz heralde benimki girmez zaten gerçi de 😂
Yagmur1991 Kubra-91 evet canım 27 martta doğumum var sezeryan önerdi gün sayiyorum artık sen kac haftaliksin
Kubra-91 Yagmur1991 az kalmışş🤗🤗 benim doğumum temmuz sonu olacak büyük ihtimalle 20.haftadayız var daha:) ama merak ediyorum sezeryan mı normal mi diyecek normali çok istiyorum ama hiç bilmiyorum ne der
Kubra-91 Yagmur1991 ayy çok heyecanlı valla süper olur canım hatta mesaj yoluyla ulaşabileceğim bir yerden de ekleyebilirim🤗