@mahiya_
İlk gebeliğimde tuttum ben ya 6 aylıktım çok istiyordum tutmak doktorumda sağolsun bir sıkıntın yok çok istiyorsan tut hamilelik hastalık değil dedi aralıklarla tut dedi ama ben hepsini tuttum ve hiçbir sıkıntı da yaşamadım şuan 2. Hamileyim 3 aylığım kısmet olursa bakacam ilk günden iyiysem devam edecem 🙏