suragungor ah sanırım o günlerimi asla unutmayacağım. Bebeğim 2565 gr doğdu ve 2300 gr a kadar düşmüştü. Her gören ayyy nasıl giydiriyorsun bunu falan diyordu. Hastaneden çıkıp koşa koşa prematüre takımları almıştım çünkü her şey bol gelmişti.Şu ansa 9,5 aylık emsallerinden irice bir bebek. Kendime boşu boşuna o günleri zehir etmişim. Gerçekten önemli olan sağlıklı olması, bende anne sütü+ mama şeklinde ilerlemiştim,siz de doktorun belirlediği şekilde ilerleyin yeterli olacaktır. Emzirme konusunda silikon göğüs ucu vs denediniz mi benim de hiperlaktasyondan göğsüm çok şişmiş gerilmişti ve ucunu tutamıyordu , silikon göğüs ucuyla halletmiştim.