gunesimekardes memnunsuzluktan ziyade çok boş her gittiğimde kimse olmuyor direk girip çıkıyorum yani hiç bende. Başka hasta olmazmi hiç denk gelmedim kactirda gidiyorum farkli hastaneye gittim oranında doktorunu begenemedim çok kararsız kaldım öyle birde buraya gidin bakim umarım memnun kalirim 🥰