Yaşayan var mı. Yardımcı olur musunuz hani çok rahatsız edici bi ağrı ya da sızı değil ama ağrısını bildiğim için aklım hep orada ister istemez strese giriyorum. Doktorum kanama yoksa sıkıntı yok dedi ancak psikolojik olarak rahatsız hissediyorum kendimi