minnosbirkiz elifff8 böyle bişeyin garantisi yok maalesef 🥲 arkadaşım yaptırdı tutmadı, diğer ay mola verdi sonra yeniden denedi ikiz tuttu doğdular bile ☺️
Hana20 Maalesef tutma oranı yüzde 10 -20 arası. Bir de kişiden kişiye değişir. Herkesin sıkıntısı aynı değil sonuçta. Ama ilkinde tutanlar da oluyor. Zaten doktorlar 2-3 aşılamadan sonra tüp bebek diyorlar.