anethole ben de hem astım hem faranjit var geceleri yatarken hep öksürüyorum bu yüzden, hayatımda bir kez de çok ağır grip gibi birşey olmuştum öksürmekten bacaklarıma kadar ağrıyordu basınç oluşuyordu vücudumda. Neyse ben bir şey keşfettim olips siyah naneli şeker var ya gece bir tane ağzıma ondan atıyorum öksürmeden uyuyorum garip bir şekilde. Bir dene istersen günde br tane şeker yemiş oluyorsun ama öksürmekten çok daha iyi sanki, onun dışında hiçbir şeyden randıman alamadım pastil vs siyah olips bana çok iyi geliyor