dilara_minaz5672 Haftamda kullandım gebeliğim çok zordu yatış yapıldı hastanede hareketsiz olduğum için her sabah bir kere vurdu hemşire kolum çok yanıyordu yaa
Weenie merrrvees aa bnm bebek 2 hafta önden gidio ondan 36 dedi belki de. Kanımız yeterince sulanmış hale gelmiş bulunucakmış bu seferde doğumda kan kaybetmemek için ara vermek gerekliymiş mesela ben 6000 oksapar 150mg ecopirin kullanıyorum. Siz 🌸
merrrvees 7.ci haftamda başladım da doktorum da 37 de bırakalım dedi bende endişeleniyorum bi sıkıntı olucak diye o yüzden sizlere sormak istedim
Buse5581 Neden kan sılandırıcı kullanıyorsunuz ? Trombofili panelinde sorun olduğu için mi doktor gerekli gördüğü için mi ?
sepselin Buse5581 trombofili panelimde 2 heterozigot çıktı bende o yüzden doktorum keseyi görür gözmez iğneye başladı sonuna kdar kullanabiliriz dedi doktor bakalım
melekmom34 ikinciyesekeranne ben bu yüzden yüksek ihtimalle bebeklerimi kaybettim size direk mi verdiler yoksa pıhtılaşma mi oldu önceki geneliginizde
ikinciyesekeranne melekmom34 benim ilk bebeğimin kalbi durduğu için genetik test yaptırmıştım ve pıhtılaşma çıkmıştı. Bazı doktorlar keseyi görmeyi veya kalp atışını bekliyor başlamak için ama ben hem oğlumda hem bunda çift çizgiyi gördüğüm gibi doktoruma haber verip direkt kanda da netleşince başladım
nsndyg Bir kızım var ikinci hamileligim 6.haftada düşükle sonuçlandi üçüncüye kaldım şuan 11haftaligim Dr önlem amaçlı ecoprin kan sulandırıcı verdi 34.haftaya kadar kullanalım dedi
ebrukkaya Bana da 34. Haftanda bırakalım dedi sanki erken gibi geliyor ama bir bildikleri vardır diye düşünüyorum
sidibal merrrvees 6. Haftada başladım doğumdan 1 gün önce bırakacağız dedi bakalım bu gittiğimde tekrar soracağım ben de
melekmom34 ikinciyesekeranne benimki 9 haftalikti ikiz gebeliklerde hemen baslniyomus neden başlanması anlmdm