sulekaraa sağlıkla gelsin inşallah. benim bebeğimde de şüphelenilmişti ancak bir sorun çıkmadı. zamanla düzelme/doğumdan sonra düzelme ihtimali oluyormuş çok büyük olasılıkla. içinizi ferah tutun derim, büyük bir şey olsa detaylıda vs. mutlaka söyler sizi buna göre sıkı takip ederlerdi. muhtemelen geçicidir🙏🏻