Kızlar asla haber olmuyor doğru düzgün hepsinde acil toplatılma kararı çıkartılmış tarım bakanlığı iade edin diyor şaka gibidir ki getirden 17 ocak ta aldığım mamayı iade almıyorlar 14 gün süresi var diye ve hala raflar da almayın yedirmeyin bebeklerinize bir de ben 2 kutunun birini bitirip diğerinin de yarısını çocuğa verdim böyle bir şey olamaz resmen parayla z*ehir içirmişiz çocuklarımıza da haberimiz yokmuş başta 1 numara dediler sonra parti no verdiler şimdi hepsi geri çağırılıyor