ennice ben şehir Hastanesi’ne kontrole gidiyorum size şunu onerebilirim eğer normal doğum isttiyorsaniz şehir hastanesi mantıklı işinin ehli insanlar ve sezeryana kolay kolay yonlendirmedikleri için her işi kolaylastiriyolar ama sezeryan yapanlarda memnun sadece işte hemşireler hakkında bı şeyler söyleniyor oda bana daha denk gelmedi 95 bin çok para ne yapiyolar bilmiyorum ben 35 40 da razı insanlar sırf düzgün muamele içinde deli para istiyorlar