Denizilemert Bayanlar merhaba 20+2 haftalık gebeyim 2. Gebeliğim bir oğlum var ismi Mert diğer bebeğim ise kız olduğunu öğrendim sizin fikirlerinizi almak istedim Mert’imin yanına hangi kız ismi uyar güzel olur sizce ❤️