Aysso Kizlarr doktor binebilirsin dedi ama ben korkuyorum hiç hamile olup 4 saat uçuş yapan var mi ? Nasil geçti neler yaptınız biraz yardimci anlatir misiniz
meyra0608 Aysso ben 23. Haftaya kadar işim nedeniyle ayda 5-6 kere biniyordum, uçuşlar 1.5-2 saatlikti genelde. Şimdi 28. Haftadayım herhangi bir sorun yaşamadım şükür.
papatyakokulugece Aysso doktor binebilirsiniz dediyse buraya niye tasdik ettiriyorsun güvenmiyor musun doktora
kartanesii_ Aysso 24 haftalıkken 4 saatlik uçuş yaptım. 10 gün sonra bi 4 saat daha yaptım dönüş için. Herhangi bir sıkıntı olmadı
hanimhanimcik Ben binmedim ama çok var öyle uçağa binen haftan henüz ilerlemediği için sıkıntı olmaz 8 aylık mesela binince basınçtan dolayı doğum tetiklenebilir ama sende öyle bi durum olmaz gönül rahatlığıyla binebilirsin
meyra0608 Aysso rahat kıyafetler giydim, bol su içtim onun dışında özel bir şey yapmadım. Rahat geçiyor merak etmeyin
tgbcl Haftada ve 32. Haftada 1.30 saatlik uçuş yaptım hiç de bir sorun yaşamadım zaten uçuş korkusu olan biri değilim sorun olmadı o yüzden