19-20 hafta arası başladım iyikide başlamışım her şey şak diye alınmıyor gezip karar vermek ve aya bölmek daha mantıklı cinsiyetten eminseniz 17den sonra gayet ideal indirimleri kaçırmayın derim 31.haftadayım bu iki haftada da süs püs hastane odası vs gibi işleri halledeceğim sonrasında da kıyafet yıkama ütü yerleştirme 34te her şey hazır olsun kafam rahat olsun istiyorum sıkıştırmayı hiç sevmem ve 28 haftadan sonra bi ağırlık çöktü doktor değişikliği vs yaptım stres oldum onunda etkisi var tabi ama hareketlerim ve nefesimde de o eski enerjim yok bu bi kaç hafta dinlen dedi hatta doktorum o yüzden kendinizi iyi hissediyorken yapın derim 💗