Vallahi bu ülkede yaşamak kadar zor birşey yok bence hastaneye gidicem randevu bulamıyorum bugün kadın doğuma randevu alayım dedim 24 şubata verdi on beş gün beklemek zorundayım ki doktora gitme lüksüne ulaşabilmek için gittiğim zaman içeride sanki kaktüsün üstünde oturuyorum soru sormaya çekiniyor insan hadi çık der gibi gözünü dikiyor doktor ilgi alaka desen yok 15 dk muane süresinde ultrasonla çocuğa bakıp ölçüm mü yapacak yoksa ilerleyen süreç hakkında bilgi verip ilaç takviyesi falan onları mı konuşacağız yani insanı devlet hastanesinden soğutuyorlar perinatojiye kayıt açtırdılar telefonun başında 24 saat çaresiz bakıyorum randevu bulmak petrol bulmakla eş değer Türkiye de çok dert yandım sanırım gece gece 🥴🥴