esrak07 Önerir misiniz ? Uygun ve güzel marka en çok tercih edilen ilk bebeğim olacak çok dandik bişey istemem ama 20-30 bin vermeyi de saçma buluyorum zaten ilk başlarsa Puset kullanılıyor çoğu zaman güzel görünen ama en mantıklı tercih ne yapmalıyım. ?
papatyakokulugece esrak07 pusetli arabalar çok kullanışsız ben pişmanım puseti zaten dört ay kullanırsın ayrıca al alacaksan ki bence gereksiz arabada pusetli olmasi
30091991 kayrosmom ben de bugün ona baktım koldan çift yönlü olmasını çoo beğendim ama tekerlekleri biraz dandik gibi geldi küçük olduğu için sanırım alınır mı
kayrosmom 30091991 hayır hayır kesinlikle çok kaliteli. Ben avmde birinde görmüştüm çok beğenip mağazada gidip baktım detaylıca. Hemde arastırdım kullananlarda çok memnundu
ekiminannesii İlk bebeğimde Mima Xari almıştım. Travel sistem evet katla kapat zor ama çok konforluuu. Aynı şekilde duruyor ikinci bebeğime de kullanacağım inşallah. Puset besafe.