Ceren04 Merhaba anneler biz bugün 34+2 olduk🧸 sizler ne durumdasınız nasipse benim doğum martta gerçekleşecek. İyisinizdir umarım 🩷🙏
Cekonomiiisstt Ceren04 merhaba sağlıkla gelsin bebişler 🌸 bizde 24+6 olduk bacak ağrılar ı başladı ara ara bel ağrısı oluyor o kadar şimdilik 🙏 ne güzel sona yaklaşmışsınız sanki zaman hiç geçmiyor gibi geliyor artık bana 🥲🙊
mommycharlotte Ceren04 merhaba ben de 34+3 🩵🩵 çok şükür dayanılmaz sıkıntılarım olmadı her gebe gibi şikayetler elbette oluyor. sağlıkla kucağınıza alın inşallah. bayramda doğsun istemiyorum açıkçası inşallah 38-39. haftalarda kendi isteğiyle gelir oğluşum
gunespera Ceren04 bende bugün 20 haftalık oldum ayrıntılı ultrasona gireceğim onu bekliyorum bakalım cuma günü randevu var siz kaç haftalıkken girdiniz?
Ceren04 almila1723 gece asla uyuyamıyorum bacak ağrısı yaşıyorum doktorum daha yeni magnezyum verdi ama işe yaramıyor gibi geliyor tüm hazırlığım bitti nasipse kızımı kucağıma alacağım günü bekliyorum sen nasılsın nasıl gidiyor 🩷🙏
almila1723 Ceren04 benimde tüm hazırlıklarım tamam 🥰 aynı şekilde geceleri uyumak 3.3 u buluyor sırt ağrısı ve kaburgam batıyor. Doğum tarihiniz belli oldu mu acaba🥲
Momlife_ 19+6 olduk (sat 12yi geçince) 😀 çok heyecanlıyım bir an önce doğsun istiyorum ama doğunca ne yapacağımı da bilmiyorum rutinimiz nasıl olacak bakalım çok merak ediyorum
Ceren04 Momlife_ gerçekten bende bunu merak ediyorum ilk bebeğim nasıl olacak ne yapacağım bilmiyorum ama hemen kucağıma da almak istiyorum garip hisler 😂
almila1723 Momlife_ bu haftadan sonra çok hızlı geçiyor , ne ara 30 lara geldiğinizi anlayamıyorsunuz 🙂↔️🥲
bsrelif 17 haftalık olduk, ağzımda metalik çamurumsu tat var birkaç gündür midemi bulandırıyor gerçekten onun haricinde güzel gidiyor
Ceren04 bsrelif sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi o ilk zamanlar bende de olmuştu bol su tüketerek yok ettim diyebilirim
Ceren04 Cekonomiiisstt o kadar çabuk geçti ki ben asla anlamadım diyebilirim geçmiş haftalarımı bile özledim 🥹🙏
almila1723 Ceren04 sezeryan mi olacaksınız. Ben sezeryan istiyorum henüz tarih konuşmadık o yüzden çok merak ediyorum. Sizinki bayram şekeri olacak anlaşılan🍬🥰
Ceren04 almila1723 evet nasipse bayram şekeri olacak ama korkuyorum bir yandan bayramda tatil yapamadıkları için ebeler çok kaba oluyor diyorlar bağırıyorlarmış o yüzden çekiniyorum biraz normal düşünüyorum 🥹
almila1723 Ceren04 ay yok hiç öyle düşünmeyin. Bende hemşireyim herkes sırasıyla bayramda bir gün çalışıp diğer günler izinli oluyor sonuçta 🥰 iyi insanlara denk geliriz inşAllah
Ceren04 mommycharlotte rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah benim bayramın 1. Günü diyorlar ama ebeler bayramda tatil yapamadıkları için kaba davranıyorlarmış duyumlarıma göre o yüzden korkuyorum biraz 🥹
almila1723 mommycharlotte Evet🥰 Sağlıcakla gelsinler inşAllah. Bende gebelik boyunca çok rahat geçirdim. Şuan doğal olarak sırt ağrım oluyor ama olcak o kadar “anne” oluyoruz sonuçta 🥲🤍
Cekonomiiisstt Ceren04 sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah 🙏 sizin bu bayrama denk geliyor sanırım bizim de kurban bayramının ilk günü gösteriyor şimdilik 🙊🤷🏻♀️