Elemon Hala gelmiyor minik prensesim , Allah demek hala yazmamış dünyaya gelmesini.. benim gibi olan kaç kişiyiz kızlar. 💕
Beyzan Elemon az kaldı sana yetişmeme 39+3 deyim ve içimde hala kıpır kıpır eden suyu da keyfi de yerinde bir oğlan var 😁
Sedaclk Elemon 39+5 herhangı bi doğum sancısı yada belirtisi yok eger olmazsa sezeryana almayı düşünüyor doktorm
BuketMiray Merhabalar kizlar ben ikidir cati muaynesine gidiyorum pzrt tekrar gideceğim bebek kanala girmemis sizde durumlar.nasil bu ara da 38+5 olduk
Sedaclk BuketMiray 39+5 oldum ve benımkınede kanalda değil dedi catı muaynesındede yukarı kacıyor dedı doktor
Elemon Sedaclk canım 40. Haftaya kadar bekle ben hatta allah izin verirse 42’e kadar beklemeyi düşünüyorum olmazsa suni alacağım ama ilk tercihin sezeryan olmasa keşke . Zor diyorlar ben bilmiyorum ama
Asibayan Elemon yani 40 haftadan sonra mesela suandaki gibi hala bebek hakkında kendimiz hakkında bilgi vermeye devam mı ediyor
Elemon Zeynepdgdln gelir de allah biliyor sadece geleceği tarihi bazen geç döllenme oluyormuş canım hayırlısı Doğum yaparsak hepimiz haberleşelim :)