ilknurakdeniz 35+4 de 2.900 dü erkek bebek,bu benim 3.gebeliğim daha önce ki doğumum da(2. yine oğlum iri bebek olarak dünyaya geldiği için genetik olarak kardeşi de önden gidiyor. Birde genetik birşey ya babası 5.5 kilo doğmuş 😅 bir tek kızım(ilk çocuğum 3.450 gram doğdu(bende bu kiloda doğmuşum Allah’tan o bana çekmiş😅) şuan kara kara düşünüyorum doğum nasıl olucak diye (vajinal) şuan 39+0 m sancı felen yok daha 🤦🏻♀️ maksimum 3.500 grama kadar rahat vajinal doğum oluyor bundan yukarısı zor cidden deyimlemiş birisi olarak. Kilo o kadar da önemli değil doğduktan sonra Allah’ım izniyle emerse bebek çabuk toparliyor kendini zaten🥰💐