Momlife_ Trendyoldan birkaç tulum favoriledim ama rahat olur mu kot sıkar o yüzden hep kumaşları biraz ince olanlara baktım çok hoşuma gidiyor fakat kullanışlı olur mu bilemiyorum sizce nasıl
Bumah Momlife_ ben hamileligim son 3 ayini 1 elbisem vardi 2 de tulumum onlarla gecirdim tulum asiri rahat
Busra5222 Momlife_ Dışarıda tuvalete gitmek zor olur diye ben tulum almadım. Ama görüntü olarak güzel bence
Momlife_ triko takımlar çok rahat 2 takım onlardan aldım milladan biri krem diğeri antrasit kışın elbise giyemiyorum zaten pantolonlarım da olmuyor arada eşofman giyiyorum hamile pantolonu da sevmiyorum taytı da maalesef evde giyerim (coğrafya kaderdir)😂
Bumah Momlife_ trendyoldan aldim yanlari dugmeli olanlardan al kilo aldigimiz icin rahat oluyo cikartmasi ilk bilemeden yanlari düğmesiz almıştım 1 2 sefer anca giyindim kot da alabilirsin yanları dugmeli olan ama bence kotla rahat edemezsin kumas tarzi al rahat edersin
eda_karatay Kaçıncı haftadan sonra hamile kıyafeti almaya başladınız? Ben 8. Haftamdayım ama karnım çoktan çıktı bile. Sanırım sindirim sorunlarından böyle ama kıyafet konusunda her gün çok zorlanıyorum.
ikincibahar_08 eda_karatay bende o haftalarda pantolon giyememeye başladım kot ve düğmeli olanları karnım yoktu ama garip bi rahstsızlık veriyordu beli lastikli rahat şeyleri giymeye başladım son ayım o şekilde devam ediyorum
ikincibahar_08 Bana çok rahat gelmiyor tulum kot rahatsız edebilir hamilelik ilerledikçe rahatlık şart oluyor LCW hamile bölümünde çok güzel ikili takımlar var ben 3 takım aldım onları giyiyorum sadece çok rahat belleri falan