Kızlar doğuramıyorum şimdi dileceksiniz ki zaten yeni
Girmişsin doğum haftasına ama öyle değil işte sancılarım vardı yalancı sancı 36 dan beri çekiyorum. Gelip gelip gidiyor. Sonra bebek kafası 36 dayken 39 ile uyumluydu şimdi ise 40 I geçti. Normal doğum olması için sancı bekleniyor ama sancım yok. Nişanım 36 haftalıkken geldi. Daral geldi. Sabah doktor randevum var gideceğim ama eve git sancın gelince gel diyecekler. Sancı gelmezse bebek kafası 42 mi olsun anlamıyorum gerçekten. Sezaryene dönsünde istemiyorum tabiki 1 normal doğumum varken. Of bana dua edin aklım da çok karışık bedenimde. Sizler ne durumdasınız başınıza benzer şeyler geldi mi ?