Son 10 günüm kaldı 37.haftanın içindeyim doktor 38.haftada doğum olur demişti 16-20 Şubat tarihleri arasında ve bugün gün boyu akıntım oldu sizce doğum belirtisi mi sezeryan olucak bu arada ve ikinci gebeliğim normal doğum belirtisi yaşamadım hiç bir bilgisi olan var mı yada yaşayan?