pnreldmr sağlıkla gelsin inşallah 🙏 ben devlette hemşireyim, kendi çalıştığım hastanede bir doktorla başladım takibe. Henüz çok yeni 6 haftalık. Yani imkanım var ama hali hazırda bildiğim bir yerde ücretsiz doğum yapma fikri de kötü gelmiyor. Çok kararsızım 😅