maviz üzülme, tam sekiz yıl olması için çabaladım. Tüp bebek için maddi gücümüz yoktu, hastanelere gittim aşılama yaptırmak için birinde tam aşılama tedavisine başlayacakken kürtajla sonuçlanan bir gebelik olduğunu öğrendik, sonra yine olmadı 3-4 yıl kadar. Sonra yine tam aşılama evresine geldim üç ay üstüste yumurtlama için verdikleri hapı kullandım en son kullandığımda çift doz verdiler yine de yumurtlayamadım, çevre baskısı, hamile kalamamama sevinen hatta bunu kusurummuş gibi yüzüme çarpan bir kayınvalidem varken yaşadım bunları ama hiç söylemedim bebek istiyorum olmuyor diye. Hep daha istemiyorum dedim, tabi yedilerse. Ama aklımda, dualarımda hep bu düşünce vardı. Sonra umudumu kestim, ipin ucunu saldım işe girdim, güzel bir gelirim vardı artık. Ben işe girer girmez eşim tüp bebek dedi, tüp bebek için görüşmeye gittik, anlaştık ilk kanları verdik bir ay sonra tedaviye başlayacaktık. Doktor bir ay sonra beta hcg ver gel dedi ben adet olmadığım için vermeye gerek bile duymadım ama ne olur ne olmaz hoca kızmasın neden vermedin demesin diye gittim verdim. Ve şok. Hamileyim. Demem o ki şimdi düşünüyorum çok stresliydim, işsizdim, bebeğim olmuyordu, insanlar bunu zayıf noktam olarak görüp buradan canımı acımaya çalışıyorlardı, özgüvenimi kaybetmiştim artık. İşe girip biraz özgüvenimi toparlayınca, tüp bebek deneyeceğimizden belki de biraz kafa rahatlığıyla hemen hamile kaldım. Sende üzülme lütfen. Zamanı gelince en olmaz dediklerimiz oluyor. Allah ol dediğinde oluyor. Çok şükür bunu yaşadım. Sen ve senin gibi umutsuzluğa kapılan diğer arkadaşlarım buraya her yazdığında, umut olsun diye hiç bıkmadan yazıyorum hikayemi. Çünkü bir zamanlar ben de çok okuyordum benden önce yazanları ve inşallah sen de yazacaksın bir gün birilerine umut olmak için. Allah en güzel zamanda, kalbine göre, sağlıklı sıhhatli bir bebek versin, sağsağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲 senin ve isteyen herkesin ❤️
(Bu arada sonradan farkettim sanırım pkos muşsun. Bende pkosum, ilaç kullanmadan adet olamazdım hiç bir zaman. Sadece kilo verdiğimde oluyordu. Hatta tüp bebek için gittiğimiz son doktor dirençli pkos dedi bana, düşük ihtimal verdi. Yaş faktörğmde var çünkü benim. Ama ben iki kez hamile kaldım ikisinde de kilo vermiştim. Şuanki hamileliğim de sadece 7 kilo verdim. O bile yetti.)