Sumeyyegyretli Kızlar doğumu kolaylaştırmak için yaptığınız bu haftadan itibaren şeyler varmı ? Sancınız doğum belirtileri yaşayan var mı ? Bende hiç yokta 😬 Erken biraz daha belki de ama 🤷♀️🤷♀️
Bahcedomatesi Bende pazartesi 37ye giriyorum. Bu haftadan beri 3 er tane hurma yemeye başladım. İştekş son haftam olacak. Uarın kontrol var bakalım kaç kg olmuş🥰