Merhabalar uzun olursa biraz hakkınızı helal edin şimdiden. Yaklaşık 2016 yılından beri hipotroit hastasıyım. 4 yaşında bir oğlum var hamileliğim boyunca eutrox 100 mg kullandım ve sonrasında da hep kullandım. Yaklaşık 4 ay öncesinde kan verdim tsh 0ın bile altında dedi doktor t3 t4 yüksekti acil endokrin e gitmem gerektiğini söyledi ama pek umursamadim gitmedim. Taki plansız bir şekilde 2 hafta önce hamile olduğumu öğrenene kadar. Hemen gittim doktora ultrason bakıldı nodüller varmış. Antikor pozitif denildi. Şuan hipertiroidi tehsisi konuldu. Kese etrafında kanama vardı, ellerimde aşırı titreme ve kalp çarpıntısıdan dolayi acil şekilde propycil 50 mg günde 2 kez başladım. Şuan aşırı tedirginim stresliyim. Her yerimden yaralar çıktı stresten. Çok korkuyorum kötü bisey olacak diye. Bu ilacı kullanıp doğum yapan var mı 🥹🥹