rem1308 sizi çok iyi anlıyorum bana da 14-15. Hafta arası bağırsağında parlaklık var dediler. Doktor yüksek ihtimal geçiyor ama fetal test öneririm dedi bn yaptırmak istemedim. Çok ağladım bu süreçte çok araştırdım başka bi doktora gittim oda önemli olan bacak kemiği kol kemiği vs dedi onlar normal dedi ama oda için rahatlaması için fetal önerdi. Bn aslında sonuçtan korktuğum için yaptırmadım tevekkül ettim çok şükür 19. Haftamda azaldığını 20. Haftamda detaylıda tamamen geçtiğini öğrendim hatta radyolog parlaklık olsa da tek başına bi anlam ifade etmez demişti. Kendimi tutamayıp takipli olduğun doktorun yanında ağlamaya başlamıştım (doktorum çok garanticidir) oda üzülme bebeğinin down olma olasılığı çok çok düşük gelişimi çok iyi demişti. İçinizi rahat tutun ilerleyen haftalarda geçecek inşAllah❤️