Kızlar altı haftalık hamileyim geçen hafta kesem gözüktü ama enfeksiyon için test falan istemediler büyük bir ihtimalle iki gün sonra kalp atışını gittiğimiz zaman isteyecekler bugün ağır bir yemek yedim 2 saat sonrasında da içtiğim suyla beraber bol bol kustum hani çok fazla bu süreçte midem de bulanmıyordu kusma da olmuyordu ilk defa başıma geldi enfeksiyonun belirtilerine baktım arasında kusma da vardı ama idrarımımda yanma kaşıntı yok ara ara idrarımımda koku olmuyor değildi onu da susuzluğa bağlıyordum ama şimdi de kusunca bir korkmadım değil başına gelen var mı sizce gebelikten dolayı mıdır ağır yemek yediğimden dolayı mıdır enfeksiyondan dolayı mıdır yardımcı olur musunuz