Mihrasina_ bsekly06 ben doğumu orda yapmadım ama her ay düzenli 8 aydır muayeneme gidiyorum gerçekten kyla hoca ve aynur hoca çok iyiler dünya tatlıları doğumu orda yapan 2 arkadaşım var zatwn onların tavsiyesiyle gidiyorum bende çok memnun ayrıldılar bütün süreçten
moonmom1 Ben de Aynur hocaya takipliyim, doğum yapınca süreçten bahseder misiniz? Merak ediyorum ben de. İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🩷
bsekly06 moonmom1 inşallah bende aynur hoca takiplisiyim hocadan yana içim rahat ama hastane biraz ürkütüyor
Semanur_71 bsekly06 aymen bende hastameyeı seveöedıö odaları col dar tuvaletlerı cok pıs aynı zamanda lokmanada gidyorum nen hastame olarak loköam daha ıyı gelıyor ama aynur hocadam bende cok memnunum