melikemom5weeks İlk gebeliğim İki gün önce böyle nabız atar gibi karnımda bir his oluştu acaba bebeğimin hareketleri mi 19 haftalık hamileyim
Mege_Adanisa melikemom5weeks çok normal ben hareketlerini net 26 haftada hissettim hep erken hissedenlerin mesajlarını okurken imrenirdim ama doktorum her seferinde gayet iyi deyince korkularım geçerdi aman iyi olsunlar da 30 lu haftalarda dursunlar diye bakarız 😁
melikemom5weeks Mege_Adanisa bende hep imrendim öyle hissedince bebeğimin hareketlerimi diye düşündüm
fatmaa51 melikemom5weeks kaç haftalıksınız benimde sol kasigimjn orada üst üste nabız atması gibi birsey olldu ama ne olduğunu anlayamadim 17haftalık hamileyim
Aleynaaaag melikemom5weeks aayyy 19+2 de bende tam olarak öyle hissettim minik minik vuruşlar ama daha çok kelebek hissiyatı gibi aradan 1-2 hafta geçtikten sonra tam olarak hareketlerini hissetmeye başlıyorsun🥹🫶🏻
fatmaa51 Aleynaaaag onun daha öncesinde hissetmemiş miydiniz hiçbirsey ilk gebeliğiniz mi ? Bende hissetmiyorumda tedirginim ondan soruyorum🥰
Aleynaaaag fatmaa51 ilk gebeliğim ve hayır aslaaaa bir şey hissetmedim 19+2 de dediğim gibi minik minik nabız atar gibi bir şey hissettim karnım küçük küçük atıyordu net olarak 22-23. Haftalarda hissettim 🫶🏻
melikemom5weeks fatmaa51 benimde ilk gebeliğim ve hala hissetmedim sadece nabız atar gibi oldu başka da bişey olmadı bende tedirgin oluyorum