Mehmetabay0990 Kızları kan verdim ilk değerim 74 ikinci değer 200 üçüncü değer 565 bunları iki günde bir son verdim 1687 üç gün sonra ama şuan leklenme şekilde lekeler geliyor
fatma102 Mehmetabay0990 bol bol dinlen canım geçmiş olsun.. Bebiş tutunuyor doktora gidersen sana progesteron verir büyük ihtimalle gitmeni tavsiye ederim sağlıkla gelsin 💖
bebegimle_ben Mehmetabay0990 yerlesmeye benziyor canim kan gelirse endise et bir gun dinlen iyi gelir
kader38_ Yerleşme kanaması olabilir bende de olmuştu ama herkes bir değil doktora başvurun kötü düşünmeyin geçmiş olsun
kader38_ Mehmetabay0990 hiç korkma aynısı bende de oldu doktorum normal dedi ama lütfen sen bı muayene ol iyi düşün kötü düşünme sadece tedbir amaçlı
elifsn23 Mehmetabay0990 kan da değil tam sanki akıntı gibi bence bir sorun yok ama koyu kırmızı kan gelirse ya da çok fazla olursa gidin hemen acile
Mehmetabay0990 kader38_ sağolun teşekkür ederim gitim kese yeni oluşmuş ama yarın kan tekrar için çağırdı dua edin lütfen
Mehmetabay0990 gecgelenkullanici sağolun teşekkür ederim gitim kese yeni oluşmuş ama yarın kan tekrar için çağırdı dua lütfen
nergiss123 Benim daha önce düşüklerim oldu kıpkırmızı temiz bir kan geliyor. Korkmayın bu başka bişey gibi. Ama bence yine doktora gidin bir kan verin beta dusuyor mu diye
Mehmetabay0990 nergiss123 sağolun teşekkür ederim gitim kese yeni oluşmuş ama yarın kan tekrar için çağırdı dua edin lütfen
selen132 Düşük değil canım yerleşme kanaması benimde oldu aynı şekilde ama yine de git doktora prosgestan versin daha güzel tutunur bebeğin ❤️ sakın korma bende çok korkmuştum 1 hafta sürdü ama şimdi 16 haftalık bebeğim gayet sağlıklı ❤️