sudebyrm_21 Merhaba yakın zamanda Mudanya devlet hastenesinde doğum yapan var mı acaba nasıl işliyor işleyiş refakatçı kim kalabiliyor yada kalabiliyor mu odaları ve ebeleri nasıl merak ediyorum ?