Nghngokmen geçmiş olsun canım. Eğer doktor randevunda 1 hafta daha varsa pazartesi aile hekimine git o da tahlil yapar. Ben idrar yolu enfeksiyonumu aile hekimimle öğrendim. İdrar tahlili göndermedi bile laboratuvarda bi çubuk batırdılar idrarima. O çubuk bi sonuç verdi ona göre enfeksiyon var dedi doktorum. Tek kullanımlık suda eritilen ilaç verdi. Bende işe yaradi. Ağır bi koku vardı idrarda ben öyle farketmistim o koku 2 gün içinde geçti. Bu aralar bende de kasıkta yanma oluyor özellikle sabah ilk idrarimı yaparken. Pazartesi aile hekimim söyleyeceğim yine. Geçmiş olsun ihmal etme 😊