Gyed 32de 2kiloydu şimdi 33 olduk mide yanması dışında büyük bir sıkıntım yok gece çok sakin gündüz hareketli 3gunde bir falan magnezyum aliyorum ağrıları kesti göbeğim aşağıda olduğu için baskı hissetmiyorum nefesim kesilmiyo kafası aşağıya dönmuş gündüz bazen göbek üstünde kasiliyor ama normal bunlar