Merhaba arkadaşlar 7+5 gebeyim fena bir şekilde kabızım biraz zorladığım için peçeteye silince kan geldi sonra bir daha gelmedi tuvalete girerken korkuyorum arada lekelenme oluyo ayakta çok dolanırsam kahverengi leke akıyo yatınca geçiyo bebek iyi bu durumu yaşayan var mı