haticecim38 benim ilk gebeliğimde sadece ara sıra ağrım olurdu her ihtimale karşı günde bir defa kullandım bundada kanama vardı gün de 3 kullandım zararı olduğunu sanmıyorum çocuk düşmesin diye veriliyor ama düşük tehlikesi olan kişiler için hep bir ihtimal vardır ne yazıkki rabbim göstermesinde ilaç önlem için ama %100 düşmez diye bişi yok tabiki :(